Alla inlägg under oktober 2009

Av Fideli - 28 oktober 2009 18:48

Ja vad har hänt..Per var ju hit...

  


Sen har jag hittat lite gamla bilder på två saknade killar...tragiskt..

    


Varit till hagen på lite singstar har jag hunnit med där jag fick umgås med bla den här goa tjejen...sååå söt sååå

  



Idag har jag tackit influensa vaccinet så vi får väl se hur sjuk jag blir...hehe


Avslutar med en bild som jag tillägnar Erika.Pözz

  

He de så länge.

Av Fideli - 10 oktober 2009 13:45

Jahopp..då var det lördag igen då.

Har väl inte så mycket att skriva..mina tankar går dagligen till conny o hans nära o kära...


Ikväll blir det körslaget o gott att äta o gott att dricka:)

Ha de så länge.

Av Fideli - 4 oktober 2009 20:54

Förstår inte...varför???

Vila i frid nu mannen. Sänder mina tankar till dina nära o kära.

Ofattbart.

Ta hand om Robban nu o riv inte plejset;)

Känner saknad o tomhet...

Av Fideli - 2 oktober 2009 20:07

Ja där hamnade vi i lördags...var sååå kul här kommer lite bilder från en lyckad kväll:)

En bild säger mer än ord...

  

   

Tjejorna:) Vi började hos Lotta.

   

Goaste Lenitha:)

   

Mannen i egen hög person..men 17 vad det var svårt att ta kort på han;)

     

Madde var med oss ut:)

  

Guuud vad jag älskar dessa två:)

  

Hehe..jag o Lotta hittade lite blommor

  

Vi liftade från parken upp på donken o fick åka cab i värmen

  

Men donken var stängd...

Så vi gick i driven och beställde....så tokigt:)


Hade en kanonkväll. Det gör vi om tjejor:)

Lööööve u.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards