Alla inlägg under juli 2009

Av Fideli - 18 juli 2009 12:42

Vaknade runt 11 tiden gick o tog en dusch o sen bar det iväg på bruket igen.

Var o lånade Marion (fasters troll) av lillbrorsan, o så skulle vi ha henne över natten.

Här är dom kusinerna troll:)

Dagen / kvällen var i övrigt skapligt lugn.

Lekte mest med dessa två troll.

Av Fideli - 17 juli 2009 12:29

Idag så var det markand i särna, det är alltid det när det är festveckan här uppe.

Det fanns även lite karuseller som millan åkte ett antal ggr:)


Vi träffade även pappsen o millan fick 50:- av han och en jättefin rosa dress.

För 50 lappen köpte millkan lite olika stora klubbor:) Den här tyckte hon bäst om...

------------------------------------------------------------------------------------------------


PÅ kvällen så fick millan bli kvar på bruket medans jag o sally for på byn.

Sally skulle vara hos Sune under tiden som jag var på dans på parken.


Vi satt o förfestade lite hemma hos bästa svägerskan Anna:)

Jag o hon o sen kom även bror Morgan dit.

Min Urtikaria flammade upp så jag var tvungen att ringa till sjukvårdsupplysningen o dom sa åt mej att ta en dos Betapred. Gjorde så o det la sej mer o mer under kvällen.

Här kommer lite kort från kvällen:)

Mina kusiner systrarna Nilla o Smulan träffade jag på:)


Jag o Anna svägerskan.


Anna o Karro, Tommys ena dotter som jag är faster åt.


 Irene Pettersson o jag. Har nog inte träffat Irene på 10 år tror jag...


Bandet NOVA som spelade under kvällen.


När väl parken stängde så blev det en lite promenad för mig o anna o Tommy o Morgan..drygt men samtidigt var det ganska skönt att få gå av sej lite:)

Gick in till Tommy o Anna o hämtade Sally innan vi fortsatte upp till stugan där vi skulle sova.

När klockan var runt 04 snåret så kröp jag i säng uppe på Bröta.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards